آموزش اسکیت در شیراز

کلاس و آموزش از مبتدی تا پیشرفته اسکیت در شیراز

آکادمی اسکیت طهرانی یکی از مراکز آموزش اسکیت در شیراز است که زیر نظر هیئت اسکیت استان فارس فعالیت می کند. این مجموعه یکی از بهترین کلاس اسکیت شیراز که مطابق با قوانین فدراسیون اسکیت ایران در محیط روباز و سالن سرپوشیده به آموزش این رشته ورزشی می پردازد.

در این مجموعه به آموزش ورزشکاران و همچنین استعدادیابی آنان برای آمادگی انتخاب رشته توجه ویژه ای می شود تا آنان بتوانند پس از کسب مهارت در رشته اسکیت ، به سطح حرفه ای اسکیت دست پیدا کنند.

( همچنین برگزاری مسابقه اسکیت توسط کمیته استعدادیابی و نخبه پروری استان فارس و کمیته آلپاین، دانهیل و دربی فارس که زیر نظر هیات اسکیت فارس فعالیت میکند، از جمله فعالیت های این آکادمی می باشد، قابل ذکر است که آکادمی طهرانی طی سال های اخیر، چند دوره مسابقه از جمله مسابقات سرعت، آلپاین و فری استایل زیر نظر رئیس کمیته های استعدادیابی، آلپاین، دانهیل و دربی استان فارس و همچنین کمیته فری استایل شهرستان شیراز برگزار کرده و به برندگان آن حکم قهرمانی و مدال اهدا شده است. )

در کلاس اسکیت شیراز علاوه بر آموزش اسکیت ، فعالیت های سرگرم کننده زیادی در فصول و یا مناسبت های مختلف سال برای ورزشکاران در نظر گرفته می شود که از جمله فعالیت های آکادمی اسکیت طهرانی (تهرانی) می باشد.

با توجه به اینکه اسکیت از جمله ورزش های هوازی پر طرفدار در بین کودکان و بزرگسالان است در این مجموعه رشته های مختلف اسکیت در سانس های متفاوت توسط مربیان آقا و خانم در روز های هفته آموزش داده می شود که در ادامه این مطالب به توضیح کامل، همراه با اطلاعات بیشتر و جزئیات آن می پردازیم.

 

آموزش اسکیت مقدماتی (مبتدی) تا حرفه ای در شیراز در سال 1402

هر رشته ورزشی دارای مراحل و دوره های مختلفی می باشد و هر ورزشکار برای دستیابی به بالاترین سطح (دوره حرفه ای) باید مطابق با قوانین آن ورزش، دوره های ضروری مربوطه را بگذراند.

به طور کلی اسکیت در سه دوره آموزش داده می شود که بعد از پایان این سه دوره، به مرحله حرفه ای راه پیدا میکنید. کلاس های آموزش اسکیت در شیراز نیز مطابق با قوانین فدراسیون اسکیت ایران در تمام این چهار دوره با شما همراه است، دوره های کلاس اسکیت به شرح زیر به طور کامل توضیح داده شده است:

 

دوره مقدماتی اسکیت 

برای آموزش اسکیت مقدماتی در شیراز ، ورزشکار صفر تا صد آموزش اسکیت در شیراز را به طور گام به گام بهره می گیرد که شامل حرکات پایه و ابتدایی می شود، این دوره به عنوان مهم ترین دوره آموزش اسکیت و پایه و اساس آن شناخته می شود که برای دستیابی به نتیجه مطلوب، نیازمند محیط آموزشی مناسب و مربی باتجربه در زمینه ورزش اسکیت است چرا که اگر در این مسیر فرزند خود را به مربی غیر حرفه ای بسپارید مانند زمانی که دکمه لباس خود را اشتباه بسته باشید، مجبور به بستن مجدد آن می شوید.

در جلسه اول آموزش اسکیت در شیراز ، اصول ایستادن و راه رفتن با اسکیت به طور صحیح به شاگردان مبتدی آموزش داده می شود و در جلسات بعد به معرفی و آموزش حرکات دیگر پرداخته می شود.

آموزش اسکیت در شیراز

در دوره مقدماتی آموزش اسکیت ، حرکات پایه اسکیت آموزش داده می شود که پیش نیاز یادگیری حرکات دوره های بعد می باشد و یادگیری آن برای هر اسکیت سواری ضروری است، باید توجه کنید که مدت زمان به اتمام رساندن دوره مقدماتی اسکیت بین افراد مختلف متفاوت و علت آن تفاوت استعداد افراد با یکدیگر است.

برای آموزش اسکیت مقدماتی در شیراز علاوه بر یک محیط مناسب برای آموزش اسکیت ، به یک جفت کفش اسکیت استاندارد نیاز دارید که در صورت نامناسب بودن ، نه تنها کیفیت یادگیری فرد پایین می آید بلکه می تواند عواقب جبران ناپذیری مانند آسیب به پا داشته باشد.

 

دوره تکمیلی اسکیت

در این دوره، ورزشکار مهارت تعادل بر روی اسکیت را فرا گرفته است و علاوه بر حرکاتی که در دوره مقدماتی آموزش دیده، حرکات بیشتری که تکمیل کننده دوره مقدماتی و تکمیلی اسکیت می باشد را آموزش می بیند و به قول معروف، فرد نیمی از راه را رفته است.

توجه! یادگیری حرکات دوره تکمیلی نیز بسیار ضروری و حائز اهمیت است زیرا فقط با یادگیری صحیح این دوره میتوان به مرحله بعد یعنی دوره پیشرفته اسکیت راه یافت.

 

دوره پیشرفته اسکیت

رسیدن به این دوره نشان دهنده پشتکار و علاقه فرد به رشته اسکیت و تمرین و ممارست بسیار زیادی است. چرا که بسیاری از افراد پس از گذراندن دوره مقدماتی از ادامه دادن آن منصرف می شوند.

در دوره پیشرفته ، اسکیت سوار اکثر حرکتهای اسکیت را آموزش دیده و با حرکات مختلفی از سایر رشته های اسکیت آشنا می‌شود تا برای انتخاب رشته اسکیت، آمادگی لازم را داشته باشد.

این دوره اسکیت ، بسیار سرنوشت ساز و مهم می باشد چرا که فرد باید به طور دقیق تمرینات خود را انجام دهد تا پس از موفقیت در آزمون اسکیت، انتخابی صحیح و هوشمندانه داشته باشد.

آموزش اسکیت در شیراز

 

دوره حرفه ای اسکیت 

در دوره حرفه ای ، ورزشکار با توجه به استعداد و راهنمایی های مربی و علاقه خود به انتخاب رشته تخصصی می پردازد و به طور جدی به کسب مهارت و یادگیری حرکات رشته انتخابی راه پیدا میکند.

این دوره از جمله مهمترین دوره های کلاس اسکیت می باشد که مانند ورود به یک دنیای جدید است چرا که دیگر مانند یک اسکیت سوار مبتدی تحت آموزش نیست بلکه باید با جدیت و تسلط زیاد رشته انتخاب شده خود را دنبال کند تا فرصت شرکت در مسابقه اسکیت و محک توانایی های خود و کسب مدال و حکم قهرمانی داشته باشد.

دوره حرفه ای برای بسیاری افراد از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و علت آن رقابت با رقیبان، کسب تجربه و افزایش توانایی های فرد با توجه به تجربیات آنان است، البته فراموش نکیند که در این دوره ممکن است شما همیشه برنده میدان نباشید اما اگر با برنامه ورزشی مناسب پیش بروید به موفقیت بسیاری دست می یابید.

 

آموزش اسکیت در شیراز به کودکان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان

اسکیت یکی از ورزش هایی است که برای شروع آن هیچ وقت دیر نمی شود و شما در هر سنی که باشید می توانید نسبت به آموزش و ثبت نام کلاس اسکیت اقدام کنید. در آکادمی اسکیت تهرانی علاوه بر آموزش اسکیت به کودکان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

توجه کنید کودکانی که در سنین پایین تر هستند احتمال اینکه توانایی کمتری برای کسب تعادل بر روی اسکیت داشته باشند وجود دارد، پس بهتر است که برای آموزش اسکیت به کودکان در صورت تمایل، در کلاس خصوصی اسکیت شرکت کنند چرا که وقت و توجه بیشتری برای آموزش آنان ارائه می‌شود و نتیجه بهتری نیز دریافت می کند که تاثیر گذاری بسیار زیادی دارد چرا که اگر همان فرد در کلاس های عمومی باشد نیاز به حضور بیشتری در دوره های آموزشی دارد تا به تعادل کامل برسد اما با حضور در کلاس خصوصی اسکیت ، استفاده بهتری از آموزش ها کسب میکند.

پیشنهاد میکنیم: مقاله آیا باید لوازم ایمنی اسکیت بخریم؟ را مطالعه کنید.

آموزش اسکیت در شیراز

 

همچنین علاوه بر سه گروه سنی اول، بزرگسالان نیز میتوانند مانند سایرین نسبت به آموزش اسکیت در شیراز اقدام کند و از هیجان و نشاط فراوانی بهره‌مند شود، آقای عسگری مسن ترین اسکیت سوار شیرازی می باشد که حدود ۱۰ سال پیش با این مجموعه آشنا شده و زیر نظر آقای طهرانی به یادگیری اسکیت پرداخته است.

البته ذکر این مورد هم قابل توجه است که این احتمال وجود دارد که بزرگسالان مدت زمان بیشتری را برای آموزش احتیاج داشته باشند چرا که کودکان نسبت به بزرگسالان از آمادگی جسمانی بیشتری برخوردارند.

بزرگسالان با شرکت در کلاس آموزش اسکیت در شیراز از خستگی کار و محیط آزاد می شوند و از آرامش منحصر به فردی برخوردار می شوند، همچنین آنان میتوانند پس از گذراندن دوره های آموزشی، فرصتی برای مربیگری و شرکت در کلاس های آموزشی مرتبط داشته باشند.

 

آموزش اسکیت به دختران و پسران در شیراز 

در آکادمی اسکیت طهرانی ( تهرانی ) تفاوتی میان دختران و پسران نیست و هر دو میتوانند بدون محدودیت سنی زیر نظر مربیان با تجربه تحت آموزش قرار بگیرند.

با توجه به این که بعضی از رشته های ورزشی بیشتر در بین پسران محبوبیت دارد اما اسکیت از جمله ورزش هایی است که دختران نیز مانند پسران میتوانند به استعداد و توانایی های خود دست پیدا کنند.

در آکادمی طهرانی آموزش اسکیت به دختران ، توسط مربی خانم و آموزش اسکیت به پسران ، توسط مربی آقا آموزش داده می شوند اما ورزشکاران دختر و پسر که از سنین پایین تر برخوردار هستند می توانند به دلخواه خود، به انتخاب مربیان آکادمی اسکیت طهرانی بپردازند.

آموزش اسکیت در شیراز

 

آموزش اسکیت در دوران کرونا و رعایت اصول بهداشتی

در مدت دو سال از شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کلاس های ورزشی با مشکل مواجه شدند و بسیاری از آنان فعالیت خود را تعطیل کردند اما آموزش اسکیت شیراز در آکادمی طهرانی، در دوران کرونا با رعایت اصول بهداشتی به فعالیت خود ادامه داد.

به دلیل این که اسکیت را میتوان حتی در محیط های روباز هم انجام داد، کلاس های آموزش اسکیت شیراز با رعایت پروتکل ها توسط مربیان و اسکیت سواران و محدودیت در تعداد شاگردان ( به صورت خصوصی با تعداد 3 الی 4 نفر در هر سانس) ، در محیطی روباز و مناسب تا امروز به قوت خود باقی ماند.

از جمله اصول بهداشتی که برای کادر این مجموعه از اهمیت برخوردار بود، استفاده از ماسک در زمان کلاس ها، رعایت فاصله اجتماعی در بین ورزشکاران و استفاده از محلول ضدعفونی بود که باعث اعتماد خانواده ها به این آکادمی برای انتخاب یک محیط آموزشی برای فرزندانشان شده است.

آموزش اسکیت در شیراز

 

انواع رشته های آموزشی در کلاس اسکیت آکادمی طهرانی در شیراز 

آکادمی اسکیت طهرانی علاوه بر آموزش اسکیت مقدماتی ( مبتدی ) تا پیشرفته، به آموزش انواع رشته های اسکیت نیز می پردازد که مربوط به دوره حرفه ای اسکیت می باشد. از جمله رشته هایی که در این مجموعه آموزش داده می‌ شود شامل:

  1.  اسکیت سرعت
  2.  اسکیت هاکی
  3.  اسکیت رولبال
  4.  اسکیت برد ( به صورت مقدماتی )
  5.  اسکیت فری استایل ( به صورت مقدماتی )
  6.  اسکیت نمایشی ( به صورت مقدماتی )

آموزش اسکیت در شیراز

 

مربیان کلاس آموزش اسکیت در شیراز 

  • آقای امیر طهرانی (تهرانی).
  • خانم اسما طهماسبی.
  • خانم فاطمه جهان دیده.

مربیان آکادمی اسکیت طهرانی ، به عنوان یکی از بهترین مربی اسکیت شیراز هستند و در این رشته ورزشی بسیار حرفه ای و مسلط در امر آموزش اند.
همچنین آنان طی سال های گذشته ، در کلاس های آموزش اسکیت شرکت کرده اند و از توانایی و مهارت کافی در این رشته ورزشی برخوردارند.
امیر طهرانی دارای سابقه کاری بالا و از محبوبیت در بین مربیان برخوردار است و همچنین با توجه به بالا بودن تعداد زیاد کودکان در این مجموعه آموزشی ، می توانند ارتباط بسیار مناسبی با کودکان برقرار کرده که باعث جذب بسیاری از کودکان به سمت این رشته ورزشی شده است.

آموزش اسکیت در شیراز

 

درجه مربیگری اسکیت 

  • آقای امیر طهرانی (تهرانی) مربی اسکیت با مدرک مربیگری درجه سه و درجه دو در رشته های رولر اسکیت عمومی ، اسکیت سرعت و اسکیت هاکی می باشد.
  • خانم اسما طهماسبی مربی اسکیت با مدرک مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی می باشد.
  • خانم فاطمه جهان دیده مربی اسکیت با مدرک مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی می باشد.

 

سوابق و افتخارات ورزشی 

1. آقای امیر تهرانی دارای حدوداً 20 سال سابقه مربیگری در رشته اسکیت می باشد که نشان دهنده مهارت او در مربیگری است.
2. قهرمان اسکیت سرعت و اسکیت هاکی در شهرستان، استان و کشور است که موفق به کسب مدال و حکم قهرمانی شده است.
3. عضو سابق تیم ملی و پیشکسوت در رشته اسکیت هاکی و اسکیت سرعت بوده است و در مسابقات مختلف اسکیت شرکت کرده است.
4. در حال حاضر رئیس کمیته استعدادیابی و نخبه پروری ، رئیس کمیته بازرسی و نظارت بر عملکرد مربیان و رئیس کمیته آلپاین دانهیل و دربی استان فارس است.
5. عضو کادر اجرایی هیئت اسکیت استان فارس می باشد.
6. در کارگاههای آموزشی ورزشی مرتبط با اسکیت و غیره شرکت کرده است و دارای گواهینامه و مدرک معتبر می باشد.
7. آقای امیر طهرانی ( تهرانی ) و خانم اسما طهماسبی در باشگاه های مختلفی در سطح شیراز مربیگری کرده اند از جمله: باشگاه علوی شیراز ، پیست اسکیت ام آر آی ( MRI ) ، باشگاه مخابرات ، باشگاه المپیک ، پیست اسکیت شهرک بهشتی ، پایگاه هوایی عقاب شیراز ، پیست اسکیت بلوار نیایش، مجموعه های فرهنگی و ورزشی زیر نظر شهرداری ها و همچنین کانون فرهنگی مساجد شهرستان شیراز.

 

آدرس و محل کلاس های آموزش اسکیت در شیراز 

در حال حاضر کلاس اسکیت شیراز در دو باشگاه و چند پیست اسکیت شیراز برگزار می شود از جمله:

  • آموزش اسکیت در بلوار چمران شیراز ، آدرس: بلوار چمران، جلو بیمارستان ام آر آی ( MRI ) ، پیست اختصاصی هیات اسکیت استان فارس.
  • آموزش اسکیت در میدان گاز شیراز ، آدرس: بلوار آزادی، فلکه گاز، ساختمان امین، باشگاه علوی.
  • آموزش اسکیت در بلوار مدرس شیراز ، برای اطلاع از آدرس دقیق بر روی آیکون واتساپ کلیک کرده و با پشتیبان شماره سه هماهنگ کنید.
  • آموزش اسکیت در بلوار نیایش شیراز ، آدرس: بلوار نیایش، محمودیه، روبروی مهدکودک جوانه ها، باشگاه اسکیت المپیک.

کلاس های آموزش اسکیت در شیراز در آکادمی اسکیت طهرانی در حال حاضر در پنج محیط گفته شده برگزار می شود که جزو بهترین محیط ها برای آموزش اسکیت محسوب می شوند.

همچنین برای ارتباط بیشتر با ما میتوانید از راه های ارتباطی با آکادمی اسکیت طهرانی که دسترسی راحت آن برای شما با آیکون واتساپ و اینستاگرام بر روی صفحه نمایشگر تان نشان داده می شود استفاده کنید.

آموزش اسکیت در شیراز

  • برای خرید اسکیت سرعت با بهترین کیفیت و امکان تعویض کالا کلیک کنید و انواع مدل های دخترانه و پسرانه  جذاب ما رو ببینید.

 

شرایط و مقررات برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش اسکیت در شیراز 

کلاس آموزش اسکیت در شیراز زیر نظر هیات اسکیت استان فارس مطابق با قوانین و مقررات به صورت حضوری در کلاس در محیط روباز و سالن سرپوشیده و غیر حضوری در خانه یا محل مورد نظر شما برگزار می شود که در ادامه به آن میپردازیم.

 

تعداد جلسات هر دوره و روز و ساعت :

1. کلاس آموزش اسکیت در شیراز به صورت دوره‌ ای برگزار می‌شود که هر دوره آن ۱۰ جلسه می باشد، به این معنی که شهریه دوره جدید پس از پایان هر 10جلسه پرداخت می شود.
2. تعداد روزهای کلاس اسکیت در طول یک هفته، سه جلسه است که شما در صورت عدم آمادگی برای حضور در تمام جلسات، می توانید با هماهنگ کردن با مربیان به صورت دو جلسه یا یک جلسه در هفته شرکت کنید، همچنین در صورت تمایل و با هماهنگی با مربیان امکان حضور در کلاس به صورت هر روز نیز وجود دارد.
3. آموزش اسکیت در شیراز در آکادمی اسکیت طهرانی در روزهای فرد و زوج ، حتی در ایام تعطیل (با هماهنگی) نیز برگزار می شود.
4. سانس های کلاس اسکیت یک ساعت است اما با هماهنگی با مربیان می توانید در دو سانس یعنی دو ساعت، یا یک ساعت و نیم، در کلاس اسکیت حضور داشته باشید.

 

آموزش اسکیت  در بلوار چمران شیراز (هر روز)

آدرس: بلوار چمران ، جلو بیمارستان ام آر آی MRI ، پیست اختصاصی هیات اسکیت.

  1. روز های زوج: شنبه، دوشنبه، چهارشنبه.
  2. روز های فرد: یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه.

ساعات برگزاری کلاس در فصل پاییز و زمستان در این محدوده صبح ها و بعد از ظهر ها می باشد که با هماهنگی با مربی برگزار می شود.

 

آموزش اسکیت در میدان گاز و بلوار نیایش شیراز :

آدرس: میدان گاز ، ساختمان امین، باشگاه علوی.

کلاس اسکیت باشگاه علوی و باشگاه اسکیت المپیک در صورت حضور ورزشکاران و تکمیل ظرفیت برگزار می شود. در صورتی که تمایل به شرکت در این دو باشگاه دارید با ما هماهنگ فرمایید تا ساعت مورد نظر برای برگزاری کلاس را به شما اطلاع دهیم.

 

آموزش اسکیت در بلوار مدرس شیراز :

  1. روزهای شنبه و چهارشنبه

کلاس عمومی ساعت 15:00 – 16:00 می باشد، ساعت کلاس خصوصی با هماهنگی با مربی صورت میگیرد.

برای اطلاع از آدرس دقیق، بر روی آیکن واتساپ کلیک کرده و با پشتیبان 3 هماهنگ کنید.

 

سانس های کلاس اسکیت در شیراز 

آموزش اسکیت در شیراز در سه سانس متفاوت برگزار می‌شود که در زیر به معرفی و توضیح کامل آن می پردازیم:

آموزش اسکیت در شیراز

 

کلاس عمومی اسکیت:

  • به کلاسی گفته می شود که در آن تعداد شاگردان نامحدود و معمولاً بین ۱۰ تا ۱۲ نفر می باشد.
  • در این سانس با توجه به نظر مربی اسکیت ، تعداد شاگردان می تواند کمتر یا بیشتر شود.
  • کلاس های برگزار شده در پیست ام آر آی ( MRI ) چمران شیراز به صورت عمومی نیز برگزار می شود.
  • همچنین ذکر این نکته ضروری است که با توجه به شلوغی سانس کلاس اسکیت، عملکرد کلاس متفاوت تر می باشد.
  • در آکادمی اسکیت طهرانی ، کلاس عمومی اسکیت با دو مربی و کمک مربی در زمینه آموزش اسکیت فعالیت می کنند.

 

کلاس خصوصی اسکیت :

  • کلاس خصوصی اسکیت شیراز کلاسی است که در آن تعداد ورزشکاران محدودتر از سانس های عمومی می باشد و تعداد معمولاً بین 1 الی 3 ورزشکار است.
  • کلاس های خصوصی نیز با دو مربی و کمک مربی برگزار می شود.
  • قابل ذکر است که کلاس های پیست ام آر آی ( mri ) چمران شیراز ، باشگاه اسکیت علوی و باشگاه اسکیت المپیک به صورت خصوصی نیز برگزار می شود.

 

کلاس فوق خصوصی اسکیت:

  • کلاس فوق خصوصی کلاسی است که در آن تعداد شاگردان بسیار محدود و به صورت تک نفره یا دونفره برگزار میشود که در این کلاس، هر مربی با یکی از آنان به آموزش اسکیت می پردازد.
  • کلاس های پیست ام آر آی ( mri ) چمران شیراز، باشگاه المپیک و باشگاه علوی به طور فوق خصوصی نیز برگزار می شود.

 

کلاس آموزش اسکیت در منزل :

کلاس آموزش اسکیت در خانه، با توجه به شرایط شما در منزل یا محل مورد نظر شما برگزار می‌شود، این گروه از کلاس، زیر مجموعه کلاس های فوق خصوصی محسوب می شود که تنها احتیاج به محیطی صاف مانند حیاط خانه یا پارکینگ دارای کف صاف دارد.

 

هزینه و شهریه کلاس آموزش اسکیت شیراز :

شهریه و قیمت کلاس اسکیت با توجه به شرایطی متفاوت و متغیر است. از جمله مواردی که در قیمت شهریه کلاس تاثیر گذار است شامل موارد زیر می شود:

  1. درجه مربیگری
  2.  تخصص و تجربه مربی
  3.  سابقه کار مربی
  4.  عمومی و خصوصی بودن کلاس
  5.  مدت زمان کلاس آموزشی
  6.  تعداد ورزشکاران در هر سانس

ذکر این نکته ضروری است که قیمت پایین شهریه کلاس نشان از مناسب بودن کلاس و یا مربی نیست همانطور که بالا بودن بیش از حد شهریه کلاس نیز نشان دهنده بهتر بودن محیط و مربی نمی باشد، مهم ترین نکته کیفیت آموزش اسکیت مربی به فرزند شما است.

توجه کنید که قبل از ثبت نام در کلاس اسکیت شیراز، با حضور در محیط آموزشی می توانید به کیفیت کار مربی دست پیدا کنید.

سوالات متداول

مدت زمان گذراندن دوره های کلاس آموزش اسکیت با توجه به استعداد و توانایی های ورزشکاران متفاوت است. هرکس از استعداد متفاوتی با دیگران برخوردار است که این مورد افراد را با یکدیگر متمایز می کند.

کسانی که توانایی کنترل بر روی اسکیت و حرکات را سریع تر یاد بگیرد و همچنین کلاسهای آموزش اسکیت را به طور مستمر دنبال کند مطمئنا به نتیجه بهتری دست پیدا می‌کند و در انتها دوره های خود را نیز سریعتر تمام می کنند.

کلاس اسکیت در شیراز

اما در صورتی که فردی دیرتر بر روی اسکیت به تعادل برسد یا یادگیری حرکات برای آنان دشوار تر باشد و همچنین کلاس های آموزش اسکیت را کمتر دنبال کند در نتیجه مدت زمان بیشتری را برای تمام کردن کلاس های آموزشی باید بگذراند تا دوره آموزشی خود را تمام کند، پس اگر فرزند شما پس از گذشت 5 جلسه آموزشی نمیتواند مانند سایرین اسکیت سواری کند نگران نباشید، به طور کلی دوره مقدماتی برای بسیاری از ورزشکاران طولانی تر است چرا که تازه وارد این رشته شده اند.

در آکادمی اسکیت طهرانی علاوه بر آموزش اسکیت در شیراز به هیجان ، سلامتی و تفریح ورزشکاران نیز توجه می شود و برای تنوع در کلاس های آموزشی ، برنامه های تفریحی در فصول و مناسبت های مختلف سال برگزار می شود. از جمله برنامه هایی که در این مجموعه برگزار شده شامل موارد زیر می شود:

1- برگزاری مسابقات اسکیت زیر نظر کمیته استعدادیابی و نخبه پروری و هیات اسکیت استان فارس :

کلاس های آکادمی طهرانی علاوه بر آموزش اسکیت در شیراز در طی دوره های مختلف زیر نظر هیات اسکیت فارس، اقدام به برگزاری مسابقات مختلفی کرده است، در طی سال های اخیر ورزشکاران بسیاری در این مسابقات حضور و به حکم قهرمانی و مدال های طلا ، نقره و برنز دست پیدا کردند.

همچنین در طول دو سال اخیر که آقای امیر طهرانی ( تهرانی ) رئیس کمیته استعدادیابی و نخبه پروری استان فارس بوده چهار دوره اقدام به برگزاری مسابقات در سطح شیراز کرده است.

2. برنامه های تفریحی آکادمی اسکیت طهرانی :

در کلاسهای آکادمی اسکیت علاوه بر آموزش و ورزش به تفریح و سرگرمی ورزشکاران نیز توجه می شود که این مورد ما را متمایز از سایر کلاس های اسکیت می کند، باید توجه کرد که گاهی تنوع در یک موضوع، هیجان و میل و علاقه افراد را بیشتر میکند و این مورد یکی از مواردی است که ما به آن توجه می کنیم.

آب بازی

در مناسبت های مختلف سال از جمله عید نوروز و شب یلدا ، برنامه های مختلفی به صورت مسابقه و یا نظرسنجی برگزار می شود که به برندگان مسابقه جوایز غیر نقدی اهدا شده است، از جمله برنامه هایی که در طول دوره های آموزشی و به خصوص در فصل تابستان برای سرگرمی ورزشکاران برگزار شد برنامه آب بازی بود که این برنامه دو مرتبه در تابستان سال 1400 و تیر ماه 1401 به مناسبت عید سعید قربان و غدیر برگزار شد.

اسکیت یکی از ورزش های هوازی در بین سایر رشته های ورزشی می باشد که فرد با دنبال کردن آن می‌تواند به تناسب اندام ، چربی سوزی و لاغری دست پیدا کند، همچنین به دلیل هیجان بسیار زیاد آدرنالین بسیار زیادی را در بدن فرد تولید می کند که به کاهش استرس بسیار کمک کننده است.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد اسکیت محدود سنی ندارد و بزرگسالان نیز میتوانند مانند سایرین نسبت به ثبت نام کلاس اسکیت اقدام کنند و با شرکت در دوره های آموزشی به پیشرفت و مهارت بسیار بالایی دست پیدا کنند.

اسکیت طهرانی

دیدگاهی در مورد “آموزش اسکیت در شیراز

  1. نادیا گفت:

    سلام عالی هست بهترین مربی شیرازه

    1. admin گفت:

      سلام ممنون از محبتتون، موفق باشید🙏🌷👑

    2. علی گفت:

      عالی هست مربی نمونه

      1. admin گفت:

        لطف دارید، سلامت باشید🙏🌷

        1. محسن گفت:

          خیلی خوب بود😍😍 عالی و کامل، ممنون از توضیحاتتون🙏

          1. ویراستار سایت گفت:

            خوشحالیم که راضی بودید

  2. نیما گفت:

    خیلی خوبه

    1. محمد گفت:

      آقای تهرانی یکی از مربی های سر شناس حرفه ای در شیراز هستند که با پسرم از کودکی اسکیت کار می کنند و هنوز که هنوزه هم موفقیت و پیشرفت فرزندم در اسکیت را مدیون این استاد بزرگوار هستم 🙏🏻

      1. admin گفت:

        ممنون از شما که به ما محبت دارید🙏🙏 امیدوارم که همیشه بتونیم در مسیر موفقیت بچه‌ها گامی برداریم و باعث خوشحال شدنشون بشیم🙏🌷👑

    2. admin گفت:

      😉😉🙏🌷👑

  3. محسن گفت:

    سلام، کارتون خیلی عالیه، بهترین مربی و بهترین آموزش.خسته نباشید👌👌

    1. admin گفت:

      سلام متشکرم لطف دارید، ممنون که همراهمون هستید، سلامت و موفق باشید🙏🌷👑

  4. امیر گفت:

    👑👑👑👑👑👑👑👑

    1. admin گفت:

      👑🙏🌷

  5. امیر حسین گفت:

    استاد تهرانی از بهترین های شیرازه که در زمینه آموزش تجربه بالایی دارند 👌

    1. admin گفت:

      ممنون از لطفتون، امیدوارم که بتونیم قدمی در شکوفا شدن استعداد بچه‌ها داشته باشیم🙏🌷

  6. اسما گفت:

    بهترین مربی

    1. admin گفت:

      ممنون از محبت شما🙏🌷

  7. امیر گفت:

    عالیییی

    1. admin گفت:

      👑😉✌🏼

  8. پردیس گفت:

    کادر دلسوز و عالی👌🏻🌸🌱

    1. admin گفت:

      ممنون لطف شما🙏🌷

  9. حسن گفت:

    نکات علمی رو بیشتر بفرمایید

    1. حیدری گفت:

      بهترین مربی شیراز
      عالی هستید واقعا من که پسرم رو فرستادم پیش آقای طهرانی واقعا راضی بودم ممنونم از حرفه ای بودنتون 🙏🙏🌹🌹

      1. مدیر سایت گفت:

        ممنون از محبت شما، خوشحالیم که همراهمون هستید🙏🌷🌷

    2. مدیر سایت گفت:

      چشم حتما🌷

  10. ارغوان گفت:

    بهترین مربی در شیراز👊🏼🪅

    1. مدیر سایت گفت:

      لطف دارید🙏🌷😍

  11. شایان گفت:

    👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👟👟👟👟👟👟👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

    1. مدیر سایت گفت:

      👑👑🙏🙏🌷🌷😍😍

  12. سن گفت:

    عالی

  13. متبن گفت:

    اقای تهرانی عالی و به جرات میتونم بگم از بهترین اساتید اسکیت در شیراز هستن هم با تجربه و هم با اخلاق…

    1. ویراستار سایت گفت:

      ممنون از محبت و توجهی که به ما دارید🤩🙏

  14. آرنیکا گفت:

    سلام بسیار عالی .‌کلاس های تیر ماه شما کی شروع میشه؟؟
    من دخترم ۷ سالشه میتونه توی کلاس ها شرکت کنه؟ یا کوچیکه ؟؟
    من خیلی تعریف آموزش اسکیت شما رو شنیدم هر دو مریی بسیار خرفه ایی و درجه یک و با حوصله هستند.
    به نظرتون کلاس های خصوصی بهتره یا عمومی؟؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام ثبت نام کلاس ها شروع شده. بله دخترتون میتونه شرکت کنه.
      ممنون از محبتی که به ما دارید. خوشحال میشیم درخدمتتون باشیم.
      کلاسا برای کسایی که مبتدی هستن خصوصی برگزار میشه

  15. افسانه گفت:

    سلام وقت به خیر.
    چه مدت زمان احتیاح هست تا اسکیت رو به صورت حرفه ایی یاد بگیریم؟؟
    من که ۳۰ سال سن دارم میتونم به عنوان مبتدی شرکت کنم؟
    و اینکه شنیدم ورزش اسکیت باعث لاغری هم میشود، درسته؟
    شما آموزش اسکیت رو خصوصی انجام میدین؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام اسکیت 3 دوره داره که باید بگذرونید تا به مرحله حرفه ای شدن برسید.
      اسکیت سن و سال نداره ما بدون محدودیت سنی آموزش میدیم.
      بله اسکیت بخاطر اینکه یه ورزش هوازی هست باعث لاغری میشه.
      بله آموزش به صورتی خصوصی هم انجام میشه.

    2. احسان گفت:

      قدیمی ترین و بهترین مربی شیراز دلسوزترین در آموزش و رفتار مناسب ومهربانانه با کودکان من به نوبه خودم از آقای طهرانی بابت تمامه زحماتشون مچکرم 🙏🏼

      1. ویراستار سایت گفت:

        شما همیشه به ما لطف داشتین🌹 تمام تلاش ما اینه که بتونیم در زمینه آموزش اسکیت به کودکان و بزرگسالان تاثیر مثبتی داشته باشیم، رضایت شما برای ما خیلی با ارزشه🙏✌🏻😍

  16. شهلا گفت:

    اموزش اسکیت چند نفره هست؟
    شما در شیراز هستید؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      آموزش با تقریبا 6 – 7 نفر برگزار میشه. بله شیراز هستیم

  17. مهدی گفت:

    ممنون از آقای طهرانی و کادر آموزشی حرفه ای که دارن. ما که از آموزش هاتون بسیار راضی هستیم. با آرزوی موفقیت برای شما مربی دلسوز👏🌹

    1. ویراستار سایت گفت:

      ممنونم سلامت باشید رضایت شما برای ما بسیار با ارزشه

  18. مهشید گفت:

    برای آموزش اسکیت در شیراز کارشون خیلی خوبه ما راضی بودیم🤩

    1. ویراستار سایت گفت:

      خداروشکر که راضی بودید رضایت شما برای ما بسیار با ارزشه🤩

  19. Hasti گفت:

    سلام کلاس اسکیت کجا برگزار میشه؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام بلوار چمران هستیم

    2. ویراستار سایت گفت:

      سلام بلوار چمران هستیم. سایر کلاس هارو هم توی متن نوشتیم

  20. مهناز امیری پور گفت:

    آقای طهرانی و خانم طهماسبی و کادر آموزشیشون بسیار عالی هستن ممنون از اینکه انقدر بفکر بچه ها هستید🙏👌👌🤩🌷

    1. ویراستار سایت گفت:

      انجام وظیفه هست امیداورم که بتونیم تاثیر مثبتی برای بچه ها داشته باشیم

  21. M.hgh گفت:

    بنظرم یکی از با تجربه ترین مربی های اسکیت هستن. موفق باشید👌👌🌷🌷🌷

    1. ویراستار سایت گفت:

      ممنونم شما محبت دارید. سلامت باشید🌷

  22. وحیدی نسب گفت:

    ممنون از توضیحاتتون که انقدر کامل بود جای هیچ سوالی باقی نمیمونه👌👌

    1. ویراستار سایت گفت:

      خواهش میکنم

  23. Kl.hatami گفت:

    چقدر خوب من دنبال کلاس اسکیت بودم تا دخترمو ثبت نام کنم

    1. ویراستار سایت گفت:

      درخدمتیم

  24. Homa گفت:

    سلام کلاسا توی فصل مدارس چجوری برگزار میشه؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام ساعتا عقب تر میاد که خانواده ها هم راحت باشن

  25. حسین پور گفت:

    سلام کسایی که کف پای صاف دارن هم میتونن آموزش اسکیت ببینن؟ من شنیدم که اسکیت برای این مورد ضرر داره آیا این صحبت درست هست؟ و اگر اشتباه هست میشه بگید چه اسکیتی برای کسایی که اینجوری هستن مناسب هست؟ ممنون از راهنماییتون

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام ممنون از سوال خوبتون. بله کسایی که کف پای صاف دارن هم میتونن اسکیت کنن اما بهتره که از یه اسکیت استاندارد و مناسب برای این مورد استفاده بشه. که ما توی فروشگاهمون موجود داریم. اسکیت روسز مدل اورلاندو 3 یکی از این اسکیتا هست که کیفیت بسیار مناسبی هم داره

  26. همتی گفت:

    سلام برای کلاس اسکیت در خانه شما میتونید آموزش بدید؟ پارکینگ برای آموزش چطور هست؟ اگر بخوایم کلاس فوق خصوصی تو محیط خودتون بگیریم کجا آموزش میدید و ساعتش چطوری برگزار میشه؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام بله مشکلی نداره . پارکینگ هم اگر جا داشته باشه و کف مناسبی داشته باشه آموزش داده میشه. کلاس فوق خصوصی اگر خواستین توی پیست ام آر آی درخدمتتون هستیم. ساعتش هم معمولا اخرین تایم میشه

  27. زهرا سروستانی گفت:

    سلام آقای طهرانی ما خونمون صدرا هست آیا امکان داره که شما کلاسی در این محدوده برگزار کنید؟ درضمن مطالبی که گذاشته بودید خیلی کامل بود هر سوالی که داشتم کاملا به جوابش رسیدم ممنون از شما🤩

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام وقت بخیر، نه متاسفانه ما فعلا صدرا کلاس نداریم، نزدیک ترین جایی که هستیم بلوار چمران هست که میتونید شرکت کنید.🤩
      از اینکه وقت گذاشتید و مطالب رو مطالعه کردید ممنونم🤩🙏

  28. لیلا رحیم زاهدی گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز اگه امکانش هست در محدوده شهرک گلستان هم بتونید کلاس بزارید تا ما هم بتونیم شرکت کنیم ممنون میشم

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام خیلی دوست داریم اونجا هم کلاس داشته باشیم اما فعلا شرایطشو نداریم. اما اگر کلاس فوق خصوصی بخواین درخدمتتون هستیم

    2. ویراستار سایت گفت:

      درود بر شما، فعلا اون منطقه کلاس اسکیت نداریم، اگر بود حتما اطلاع رسانی میکنیم، نزدیکترین محل آموزش اسکیت ما به شما، پیست ام آر آی چمران هست.

  29. zahra sh گفت:

    سلام وقتتون بخیر ممنون از توضیحات کاملتون. ساعت کلاس ها در فصل پاییز که بچه ها مدرسه میرن فقط عصر ها هست؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام و ارادت، بله کلاس ها در فصل پاییز عصرها ساعتای ۴ونیم تا ۵ونیم برگزار میشه

  30. محمد گفت:

    کلاس هاشون خیلی خوبه دختر من تابستون شرکت میکرد هم خودش و هم ما کاملا راضی بودیم. واسه اسکیت هم خیلی جنس خوبی داشت. خدا خیرتون بده

    1. ویراستار سایت گفت:

      ممنون از محبت شما، خوشحالیم که از ما راضی بودید🤩

  31. Z.t46 گفت:

    کلاسای آموزش اسکیت شون خیلی خوب هست هم رفتار محترمانه ای با مردم دارن و در زمینه مربیگری بسیار مسلط هستن👌👌

    1. ویراستار سایت گفت:

      از این که به ما اعتماد دارید و همراهمون هستید ممنونم، امیدوادم که بتونیم در موفقیت ورزشکارا تاثیرگذار باشیم😍

  32. Zahra.ghm گفت:

    اسکیت خیلی ورزش خوبی هست هم برا بچه ها هم بزرگترا، من و پسرم توی کلاساشون شرکت میکردیم خیلی بهمون خوش میگذشت از مشغله کاری آزاد میشیم.نسبت به کلاسای دیگه، هم مربی و هم کادرشون ارتباط بهتری با شاگرداشون برقرار میکنن

  33. مدرن گفت:

    خیلی ورزش عالیه سال پیش تو شهر ما مسابقه هم برگزار کردن طرفدار زیادی هم داشت امیدوارم سال بعد هم برگزار شه

  34. Zahrakamali گفت:

    یکی از بهترین محیطای آموزشی واسه اسکیت هست که بهترین محصولات رو هم به فروش میرسونن،کارشون که خیلی خوبه ماهم خیلی راضی بودیم

  35. Hosnahemati گفت:

    آموزش اسکیت خیلی خوبی دارن و ارتباطشون با بچه ها عالیه، من با اینکه مسیرم تا کلاس یکم دور هست اما دخترمو میارم کلاس اسکیت چون خیلی بهش خوش میگذره👌🏻👌🏻 از کادر خوبتون ممنونم🌹🌹

  36. Hesam گفت:

    بنظرم آموزش اسکیت در شیراز در این آکادمی،یکی از بهترین سرگرمی های مفید برای بچه ها هست به خصوص الان که هوا داره خوب میشه.
    مزیت دیگه ای هم که داره اینه که قسمت های مختلف شهر،کلاس اسکیت در شیراز دارن 👏👏👏👏😍😍

  37. نجمه حسینی گفت:

    بهترین کادر اجرایی در زمینه آموزش اسکیت شیراز هستن.من دخترم رو پیششون کلاس میبرم و راضی هستم. خدا خیر و برکت به کسب و کارتون بده

    1. ویراستار سایت گفت:

      از محبت شما سپاسگذارم، رصایت شما برای ما بسیار با ارزش هست🌹🙏🏻🤩

  38. Mohammadi گفت:

    سلام یکی از دوستانم در کلاسسون شرکت کرده بود و خیلی راضی بود، دختر من هم دوست داره برای آموزش اسکیت ثبت نام کنه.البته بعد از امتحانای خردادش

    1. ویراستار سایت گفت:

      خداروشکر که باعث رضایت هستیم، درخدمتتون هستیم✌🏻

  39. Hosna heydari گفت:

    سلام خسته نباشید،من دخترمو برای آموزش اسکیت در شیراز در کلاس های ایشون ثبت نام کردم خدارو شکر خودش خیلی دوست داشت منم دلم میخواد ادامه بده و حرفه ای بشه. ممنونم از کادر حرفه ای که دارن امیدوارم دختر من هم موفقیت های بیشتری بدست بیاره🤩🤩

  40. Mohamadali گفت:

    سلام من کلاس اسکیت برد ثبت نام کردم و چند ماه شرکت کردم.خیلی خوب آموزش میدادن قصد دارم در ملاس اسکیت هم ثبت نام کنم ممنون از آقای طهرانی که با حوصله به شاگرداشون آموزش میدن

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام و درودف از اینکه ما رو انتخاب کردید سپاسگذارم، امیدوارم تونسته باشیم گام موثری در زمینه کشف استعدادهای نهفته علاقه مندان به آموزش اسکیت برداشته باشیم.

  41. بارانا گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، صبح یا ظهر کلاس برگزار نمیکنید؟
    زودتر از ساعت ۴، چون من از ۴ تا ۱۲ سرکارم و میخواستم بیام ثبت نام کنم:)
    حضوری چه ساعت هایی هستید ک بیام سوالامو بپرسم؟

    1. ویراستار سایت گفت:

      سلام و روز بخیر خدمت شما. در مجموعه ما آموزش اسکیت شیراز در ساعات صبح و ظهر هم برقرار هست اما باید برای کلاس اسکیت با مربی هماهنگ کنید، لطف کنید برای ازتباط با ما روی آیکون واتساپ کلیک کنید و با پشتیبان دو صحبت کنید.

  42. Hosein hemmati گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما جناب طهرانی عزیز که آنقدر با حوصله به بچه ها آموزش میدن و فضایی رو برای آموزش اسکیت در شیراز برای کودکان فراهم کردن تا از این ورزش که در واقع می‌تونه یکی از بهترین سرگرمی ها برای بچه ها هم محسوب بشه ایجاد کردن. ممنون از شما و گروه خوبتون🙏🙏🌹🌹

    1. ویراستار سایت گفت:

      درود خدمت شما بزرگوار
      نظر مثبت شما برای ما بسار با ارزش هست. خوشحالیم که راضی هستید ان شاءالله بتونیم به کسنی که قصد یادگیری و آموزش اسکیت دارند کمک کرده باشیم. ممنون لطف و محبت شما🙏🙏

  43. سارا گفت:

    کاش منم شیرازی بودم
    تو شهر ما متاسفانه به اسکیت زیاد اهمیت داده نمیشه

    1. ویراستار سایت گفت:

      شما از کدوم شهر هستید؟ اگر در شهر شما کلاس آموزش اسکیت نیست اگر براتون مقدور باشه میتونید هرچند یکبار به شهرهای نزدیک به شما که کلاس اسکیت داشته باشند مراجعه کنید و آموزش ببینید. ما شاگردهایی هم داشتیم که چند وقت یک بار از شهرستان ها به شیراز میومدن و در کلاس ما شرکت میکردند

  44. Helma گفت:

    ممنون از شما و سایت خوبتون😍 من خیلی دنبال کلاس آموزش اسکیت بودم تا این که با سایت شما آشنا شدم، همه چیزو کامل توضیح دادید و جای هیچ سوالی باقی نمی مونه🙏👏😍😍

    1. ویراستار سایت گفت:

      ممنون از شما و نظر محبت آمیزتون. خوشحالیم که با ما همراه هستید، ان شاءالله بتونیم بهترین نتیجه رو در زمینه اسکیت برای شما فراهم کنیم

  45. على محمودى گفت:

    با سلام واحترام
    با تشكر فراوان خدمت استاد بزرگوار وارجمند
    أيا اگر كسى در ٤٠سالگى دوست داشته باشد اسكيت ياد بگيرد امكانش هست استاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من