تاثیر اسکیت بر لاغری چیست؟

در این مقاله قصد داریم درمورد لاغری با اسکیت توضیحاتی را ارائه دهیم، اسکیت یکی از ورزش هایی است که محبوبت خاصی در میان کودکان و بزرگسالان دارد. در ورزش اسکیت می توانید با خرید تنها یک جفت کفش مخصوص، این ورزش را به صورت حرفه ای آغاز کنید. اسکیت سواری به عنوان یک ورزش سرگرم کننده، برای تمام سنین دارای فواید بسیار زیادی است.

 

لاغری با اسکیت

 

تاثیر اسکیت سواری بر کاهش وزن:

اسکیت سواری به دلیل تحرکات زیاد در حین تمرین، سبب لاغری و کاهش وزن می شود. اسکیت سواری تمام عضلات بدن را درگیر می کند. این ورزش هوازی اکسیژن کافی را به بدن می رساند و تعادل را بین عضلات ایجاد می کند. انجام اسکیت سواری به صورت حرفه ای، کاهش وزن اصولی را برای فرد به همراه دارد. ورزش اسکیت علاوه بر تقویت عضلات پایین تنه، ضعف های بوجود آمده در بالا تنه را بهبود می بخشد و فرم بدن را اصلاح می کند.

برای داشتن اندام مناسب و کاهش اضافه وزن چاقی باید ابتدا دلیل اصلی ایجاد چاقی را شناسایی کرد. برای اینکار ضمن مشورت گرفتن از متخصصان و پزشکان نوع چاقی و اضافه وزن خود را شناسایی کنید. هر نوعی از چاقی ها می تواند دلایل عوارض و درمان های مربوط به خود را داشته باشد.

اسکیت سواری اگر به صورت اصولی و با توجه به رعایت تغذیه و نحوه ی انجام صحیح تمرینات انجام شود، در لاغری و کاهش وزن نقش بسزایی دارد.

عوارض چاقی:

هر گونه چاقی عموماً یک خطر است، الگوی توزیع چربی (اندروئید) در مردان بیشتر از زنان مشاهده میشود. از این نوع چاقی با عنوان بدن سیبی شکل نیز یاد می شود. حالتی که اندازه دور کمر بیشتر از دور باسن است.

چاقی ژنوئید بیشتر در زنان شایع است حالتی که بیشتر افراد آن را بدن گلابی شکل می شناسند، در این الگوی توزیع چربی دور باسن بیشتر از دور کمر است.

چاقی اثرات نامطلوب بسیار زیادی بر بدن شما دارد از جمله:

  • فشار خون بالا
  • دیابت نوع ۲
  • خطرات چاقی روی قلب
  • مشکلات مفاصل از جمله آرتروز
  • سرطان

نقش اسکیت در کاهش وزن:

ورزش اسکیت باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود که همین امر باعث تعریق بیشتر و همچنین سوزاندن چربی های بدن و لاغری می شود.

ورزش اسکیت در 25 دقیقه تمرین مستمر، 750 کالری را می سوزاند و همچنین باعث کم شدن سایز بدن می شود و بدن را خوش فرم می کند.

این ورزش نقاطی مانند پاها، باسن، شکم، پهلو، و بازو هارا کوچک میکند که با تمرین این ورزش کلیه این نقاط درگیر میشود که باعث کاهش وزن و همچنین باعث کاهش سایز بدن میشود و ماهیچه های بدن را تقویت میکند که بافت های چربی را سوزانده و بافت عضله ای به جای آنها تشکیل میدهد.

دیدگاهی در مورد “لاغری با اسکیت

  1. محمد گفت:

    😉😉😉😉😉😉لطفا از کلاسها عکس بزارید

    1. مدیر سایت گفت:

      چشم حتما🌷

  2. امیر گفت:

    بسیار زیبا جالب …..

    1. مدیر سایت گفت:

      ممنون از توجهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من